Forum www.crazyfrags.fora.pl Strona G│ˇwna www.crazyfrags.fora.pl
Forum Klanu Crazy Frags CS
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

po co to wszystko??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crazyfrags.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 8:32, 09 Kwi 2014    Temat postu: po co to wszystko??

Dzisiaj sz├│sty dzie┼ä nic nie jem, wsta┼éam o 6.30 wyspana, pole┼╝alam jeszcze p├│l godziny, poprasowa┼éam, nie che mi si─Ö pi─ç ani je┼Ť─ç, tylko jestem torch─Ö s┼éaba i ten okropny zapach z buzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko kombinacje-na pewno! u mnie Kasia czasem zawo┼éa, ale nie m─Öcz─Ö ich za bardzo, jak si─Ö teraz nie uda to mo┼╝e za jaki┼Ť czas albo w przysz┼éym roku...
i cellulit, mam niewielki na udach.
Sauna dzia┼éa lepiej od niejednej tabletki nasennej i co najwa┼╝niejsze nie zwalcza jedynie symptom├│w, lecz pomaga d┼éugofalowo leczy─ç bezsenno┼Ť─ç .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te kokosy za granic─ů te┼╝ s─ů kwesti─ů dyskusyjn─ů, bo w takiej Irlandii juz ro┼Ťnie bezrobocie. [link widoczny dla zalogowanych] za tydzien mam operacje jestem strasznie spanikowana bo nigdy w zyciu nie mialam nawet znieczulenia a co dopiero narkoze .
Od kiedy zacz─Ö┼éam stosowa─ç jedno i drugie jednocze┼Ťnie - pozby┼éam si─Ö problemu cellulitu. Wlasnie ci uczestnicy stosuja lewatywe w czasie g┼éod├│wki - to o czym pisal Farmaceuta Mo┼╝e sie zpowodu tych siatek pochlastasz??, przyjemnej zabawy Mieszkam w domku jednorodzinnym z ogrodem a w nim jest durzo drzew . Wiem ze jakby wroci┼é to znowu za kilka lat zrobi to sami , znowu powie ze sobie nie radzi┼é i tak sie sta┼éo . [link widoczny dla zalogowanych]
Witam Dziewczyny dbajcie o siebie, du┼╝o odpoczywajcie, nie lekcewa┼╝cie z┼éych przeczu─ç!!! Najlepiej kupic takie z ryb bo roslinne zrodla omega-3 sa watpliwe. 1) tania wersja A pierwszy lodzik kiedy by┼é szczerze m├│wi─ůc nie pami─Ötam kiedy, wiem, ┼╝e na pocz─ůtku mia┼éam opory, bo w┼éa┼Ťnie my┼Ťla┼éam tak jak wiele kobiet, ┼╝e to przecie┼╝ okropne, no c├│┼╝ g┼éupiutka by┼éam Ale chyba jako┼Ť te┼╝ tak ko┼éo trzech miesi─Öcy. Powinna┼Ť poszuka─ç pomocy je┼Ťli czujesz, ┼╝e nie mo┼╝esz da─ç sobie z tym rady. Podobnie jak TY my┼Ťla┼éam wcze┼Ťniej,┼╝e poradz─Ö sobie sama(ok┼éada┼éam si─Ö mas─ů ksi─ů┼╝ek i pr├│bowa┼éam wskaz├│wki wciela─ç w ┼╝ycie),ale niestety nie uda┼éo si─Ö.I nie ┼╝a┼éuj─Ö,┼╝e posz┼éam.Teraz jestem duuuuu┼╝o spokojniejsza,chocia┼╝ nadal ┼╝yjemy pod jednym dachem.
moim zdaniem ona troche wredna jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
Narzekasz na wszystkich a tu nie,a tam nie,a mo┼╝e to z tob─ů jest co┼Ť nie tak!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem nic o osobie, jej muzyki nie znosz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
oczyszczasz się jeszcze, czy już głodujesz. Pozdrawiam wszystkich!
jaa nie mog─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
No to teraz ja Ci zazdroszcze tego super samopoczucia bo ja dzis jestem ociezala jak slon,nogi mam jak z olowiu.Nie bola mnie ,ale mam wrazenie ciezkosci jakby mi ktos uwiazal do nich jakis ciezar,a juz myslalam,ze bede fruwac
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie anty-TPO s─ů dodwy┼╝szone tj. [link widoczny dla zalogowanych] Ten pierwszy okres to tak naprawd─Ö zmiana trybu ┼╝ycia i nawyk├│w ┼╝ywieniowych, ale r├│wnie┼╝ walka organizmu, dla kt├│rego- mo┼╝e po latach przejadania si─Ö- to terapia lekko szokowa.
mam bia┼ée, niebieskie, czerwone, czarne, zielone i z flag─ů USA. ja zamierzam odpoczywa─ç po zabiegu na maxa a robi─ç ile to b─Ödzie konieczne,to wracam na Allegro Spoleczenstwo sie starzeje i potrzeba tez osob do opieki nad chorymi. jak tak patrze na wasze rezultaty to az mi sie serce raduje... A ja mysle,ze nie to co modne, tylko to co dobre dla naszej figury [link widoczny dla zalogowanych]
To on pierwszy farbowa┼é moje w┼éosy. Ja w┼éa┼Ťnie popijam czarn─ů kaw─ů jajecznic─Ö na kie┼ébasie i podczytuj─Ö was w ramach relaksu przed egzaminem Mam nadziej─Ö, ┼╝e to TO bo nic innego mi do g┼éowy nie przychodzi zdarzyla sie tak glupia wpadka ze az.juz od 5 lat sie z tego smiejemy.otoz...obsikala lekarza!!!!! A tak na marginesie to czy zastanawia┼éy┼Ťcie si─Ö kiedy┼Ť jak wygl─ůda WASZ facet w czerni ale w samej koloratce ?????? Fresh Spray Nivea; eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
Marco..a na kiedy masz termin???
super .
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowienka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jaki wspaniały plan!

Ja tak┼╝e szukam.
[link widoczny dla zalogowanych]
No i jeszcze cos chcialam dorzucic na temat oczyszczania jelit porady!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i co?
To jest tylko interpretacja Gibsona, komercyjna zreszta.

Dobranoc OBECNI i NIEOBECNI [link widoczny dla zalogowanych] wtedy moze byc latwiej, jesli bedziesz szukac czegos na dluzej.
w─Ödzony ┼éoso┼Ť, 1/2 szklanki sera ziarnistego. Kawa z zonatym? witamy serdecznie kazda ktora ma chec sie dolaczyc. a co do tytanu to oczywiscie jest najlepszy ale tez dosc drogi. Napewno znajdziecie kogo┼Ť dobrego. [link widoczny dla zalogowanych]
Pasuj─ů do skarpetek Tylko 15 z┼é + przesy┼éka czy tylko ja mam taki problem? [link widoczny dla zalogowanych] a ja z kolei strumien od gory na myszke mialam podobne problemy z lewatyw─ů, P.Gin. My lips - 1,5 ml to du┼╝o - chocia┼╝ nie wiem jakie masz usta - je┼╝eli masz bardzo szeroki u┼Ťmiech - to ok.
Jedyna rad─ů jak─ů mog─Ö udzielic to taka ┼╝e trzeba chodzic do takich salon├│w gdzie jest du┼╝o ludzi, a nie dyplom├│w na ┼Ťcianach, bo to jest dla mnie wytyczna do sukcesu.
Osoby, kt├│re chc─ů si├ę czegos wi─Öcej dowiedzie─ç to mailowo, lacznie z go┼Ťciem powy┼╝ej mystoryofilizarov@wp.p l
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To nie sa moi pracownicy ja tylko posrednicze bo mam duzo znajomych wsrod Irlandczykow(jestem juz tu 2 lata) Wcale nie tak latwo znalezc teraz prace nawet na budowie coraz wiecej jeste Polakow aa teraz w wakacje to bedzie zatrzesienie zwlaszcza studentow.

A gronkowiec żyje u każdego człowieka niemal.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego nie dosta┼éam skierowania na badania pod k─ůtem hormon├│w, tylko od razu ci─Öcie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pn - 1000 pln
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jutro 1200, pojutrze 900 kcal, 4-go dnia 500 kcal i g┼éod├│wka. [link widoczny dla zalogowanych] Nie mam jakich┼Ť ubocznych objaw├│w- mo┼╝e raz na pocz─ůtku bola┼éa mnie przez jeden wiecz├│r g┼éowa (wczesniej nigdy mnie nie bola┼éa) ale wzi─Ö┼éam Ibuprom i by┼éo po problemie.
i taka dziesieciodniowa kuracja pomoze mi cos? witam serdecznie za kolor kt├│ry mega d┼éugo sie trzyma i jest piekny o strzyzenie da┼éam 280z┼é zrobi┼éam sobie ma┼é─ů plamk─Öwybielaczem, na ciemnobr─ůzowych spodniach... Gdzie aktualnie w Polsce mo┼╝na wyd┼éu┼╝y─ç nogi? [link widoczny dla zalogowanych]
Ale a┼╝ mnie trzepalo masakra mi sie wydaje ze odmiana wydaje ze odmiana w kolekcji wyszla reserved na dobre, w ciagu ost miesiaca juz 2 rzeczy tam kupilam a dodam ze wczesniej omijalam ten sklep szerokim lukiem Czy jednak taki model ┼╝ywienia istnieje w praktyce? Nie czuj─ů si─Ö kobiece, bo nie maj─ů orgazmu pochwowego kt├│ry tak jest reklamowany w kobiecych pisemkach. oczywi┼Ťcie pe┼éen profesjonalizm. W┼éosy kr─Öcone nie powinno si─Ö my─ç cz─Östo ja staram si─Ö jak najrzadziej. Ponadto powiem Ci szczerze, ┼╝e nie widzia┼éam ┼éadnie powi─Ökszonych ust tym preparatem - wi─Öc napisz do dziewczyn z forum, aby przes┼éa┼éy Ci swoje zdj─Öcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo trzeszcza mi kolana i bardzo bol─ů...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczyna mnie bole─ç.
No to swietnie!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crazyfrags.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin